OOSTKUST-USA.reismee.nl

Welkom op ons Reisblog!

Hallo en welkom op ons reisblog!

Dit is DÉ plaats om op de hoogte te blijven van onze avonturen en ervaringen tijdens deze reis.

Op 16 juli 2016 vertrekken we naar Orlando Florida.
Ons reisgezelschap bestaat uit 6 personen. Mijn vader Kees, mijn moeder Dini en mijn oom Wim. en Bas, Justin en ik.We reizen met 2 campers van 7,6 meter lang. Een fijne uitdaging dus.

Veder dan het bepalen van het beginpunt Orlando Florida en eindpunt New York, zijn we nog niet gekomen. De bedoeling is dat we de meeste tussenliggende staten doorkruizen. Maar het hoe en waar moet nog bepaald worden.

Zodra er iets nieuws te vertellen is, kun je dat vinden bijverhalen en/of foto's, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reizen die we gemaakt hebben vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wijzien je graag terug op ons reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je virtueel met ons meereist!

Groetjes,

Lis & Bas

Reacties

Reacties

Dini

Voor het geval ik toch iets mis
Mail adres maar even ingevuld ????

Lis

Mam... je gaat toch nog steeds mee?? Of heb ik nu iets gemist??? hahaha

Angela

Ik kijk nu al uit naar jullie (herkenbare;-) avonturen ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!