OOSTKUST-USA.reismee.nl

De voorbereiding is in volle gang

Nog 8 dagen geduld hebben, nog 5 werkdagen, nog 1 weekend, nog een functioneringsgesprek, handelingsplan gesprek, fotografie workshop, extra medicatie halen, kortsluiten met onze huislogé, pedicure bezoek en tandarts bezoek en dan eindelijk kunnen we vertrekken naar onze vakantie bestemming. Oh en natuurlijk mijn blonde lok nog verven!! Time flies als je het lekker druk hebt.

Nog steeds geen stress hier, wel bij mams, maar ook dat komt goed. Oom Wim heeft vandaag het pakketje met reisbescheiden gebracht, die we kregen van onze reisagente. Erg belangrijk natuurlijk die papieren, maar wat ook leuk was, waren de twee doosjes Merci chocolaatjes...
Het handgeschreven kaartje van Pascale verhoogde ook de feestvreugde. Ze wenst ons een fijne vakantie per camper naar Amerika. Per camper naar Amerika? Dan hoop ik dat we zwembandjes onder die camper hebben zitten.

Wink

Inmiddels hebben we toch maar koffers aangeschaft ipv onze backpacks te gebruiken. De backpacks gebruikten we bij de Escape Camper Van. Je kon ze zo makkelijk wegproppen in een hoekje. Maar nu eindelijk het kwartje gevallen is dat we een mega camper hebben is een koffer toch wel handiger. Ruimte zat.

Ook voor Justin zijn nu alle papieren in orde. Had nog best wat voeten in aarde. Tuurlijk ben ik voorstander van strenge ontvoeringsregels, maar om alle paparassen ook daadwerkelijk in handen te krijgen, hadden ze wel iets betere informatie kunnen verstrekken en het allemaal op 1 plaats uit kunnen geven. Nu hobbelde ik van hot naar her en weer terug. En dan heb ik het niet eens over de bijkomende kosten of over het feit dat de geemente ambtenaar het paspoort van Justin kwijt was. Hoe dan ook, alles is rond.

Ik ben zo benieuwd hoe we dit gaan vinden. Ben soms een tikje nerveus dat ik het Oosten helemaal niet interessant ga vinden nu we het Westen kennen. Ik ben van de natuur en de enorme landschappen. Met echte geschiedenis en gebouwen heb ik niet zo veel. Maar ja, ik kan daar natuurlijk helemaal geen oordeel over vellen als ik er nog nooit geweest ben he... Mijn beeld kan maar zo helemaal verkeerd zijn. Ik ben trouwens ook vreselijk nieuwsgierig naar hoe Justin het vindt. Wij kunnen wel enthousiast zijn, maar stel je voor dat hij het niks vindt? En wat dacht je van op vakantie gaan met je ouders, 2 ooms en een tante? Ook daar ben ik erg benieuwd naar. Gelukkig weet ik van te voren dat we allemaal redelijk makkelijk zijn ingesteld. Wil de ene partij naar links en de andere naar rechts dan zien we elkaar wel weer op een afgesproken plek.
Oom Wim is van het uitstippelen, wij helemaal niet. De gulden middenweg is dat we nu de avond van te voren, plannen wat we de volgende dag gaan doen. Kunnen we allemaal mee leven. En zo zal het gaan. Geven en nemen.
Ik ben van het laten verrassen, Bas is van het uitzoeken en dus heeft hij al via google maps de routes gelopen van het 1e hotel naar Wallgreens, het auto verhuurbedrijf, de omgeving en het camperverhuur bedrijf. En of dat nog niet gek genoeg is, weet hij zelfs al hoe je naar de aangeraden restaurants moet komen.

Owja, of we naar Disneyworld gaan weet ik ook nog niet. Behalve Justin en mijn moeder vind niemand er wat aan. Mee gaan om alleen toe te kijken is best prijzig. Naja, dat beslissen we later wel weer. Komt tijd komt raad.

Groetjes Lis

Ps:Wil je automatisch een mail ontvangen van de volgende update? Schrijf je dan in op de mailinglist in de rechterkolom, onderaan. Je krijgt dan een mailtje wanneer ik weer iets geplaatst heb op dit blog.

Reacties

Reacties

Marieke

Jeeeeeuj! Eindelijk mogen we weer meegenieten! Succes nog de komende week :)

Lis

Bijna Marieke... hahaha... Dank je we :-)

Esther

Moeder en justin kunnen samen gaan. Veel plezier allemaal, ook jullie Mieke. Xxx

Lis

Ja dat is ook een optie Esther... Dank je wel Xx

Daisy

Ik ben zo benieuwd naar je verhalen op deze site!
Jammer dat wij pas aankomen als jullie net weer weg zijn in Florida. Anders had je mams en Justin gezellig met ons mee naar Disney gekunnen.

Lieve Lis en Family, ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie!!

Alice

Wauw! Jij hebt het echt nog druk! En nog een keer naar de pedicure? ???????? Heel veel plezier met de laatste voorbereidingen sis! Hoop dat ik tijdens onze vakantie voldoende WiFi heb om mee te kunnen genieten van je verslagen... Anders heb ik achteraf heel veel te lezen, ook leuk! ????

Alice

O haha, smileys worden hier heel veel vraagtekens... Die laatste 4 zijn een dikke kus!

Dorrit

Hele fijne vakantie. Ik ben nu al benieuwd naar jullie hilarische taferelen (ik ga ervan uit dat die weer gebeuren, jou kennende, haha)
Njoy!

Aloys en Diny

het is daar heel mooi geniet er van
groetjes

Mar s Rues

Ga genieten, laat thuis los en ga er van uit sat iedereen het leuk wil hebben. Wordt een super fave reis!!

Mar s Rues

Fave is natuurlijk gave, duhhh!

Xander

Goede reis en veel plezier op jullie geweldige reis!

Marinel

Heel veel plezier samen en vooral GENIET...

Angela

De lange vlucht zit er op, nu kan het genieten beginnen. veel mooie avonturen met elkaar toegewenst de komende weken! In gedachten reis ik met jullie mee ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!